Sürpriz Eş Değişikliği

Merhaba ben 27 yaşında gayet düzgün evliliği olan bir bayanım eşimide çok seviyorum çok iyide anlaşıyoruz. Yaklaşık 2 ay önce başımdan geçen olayı anlatıyorum, geçenlede eşim geldi akşam eve eşim söledi yarın bir yemek yemeye gideceğiz arkadaşımın iş yemeği diye soledi yarın hazırlan akşam gelince çıkarız dedi.

Bende tamam dedim. Bir kaç kezdaha öyle yemek falan yemiştik, bende onlar gibi bir yemek zannediyordum. Ertesi gün oldu ben sabah eşimi işe gönderdim akşamı unutma dedi. Hazır ol dedi ve gitti bende hazırlanmaya başladım. Duş falan aldım elbiselerimi hazırladım ve akşama doğruda giyindim eşimi beklemeye başladım. Saat 7 de eşim geldi ve arabaya bindik gittik çok ünlü bir resteoranta ve içeriye girdik, baktım orda bizim gibi bir çift oturuyor bizi buyur ettiler ve karşılıklı oturduk tanıştık ve oturduk ahmet ve eda çiftiydi. Bu arada eşimin adı tuğra neyse ahmet sandalyeni çekti ve uturttu beni karşımada kendisi geçti tuğrada edanın karşısına oturdu.

Sonra yemekler söylendi şaraplar falan söylendi yedik içtik ama yemekte bir tuhaflık olduğunu anlamıştım, çünkü hiç iş konuşulmuyordu ahmetle tuğra naber ortak falan gibi laflar ediyorlardı bende şaşırdım eşimin ortağı falan yoktu. Ahmet devamlı beni süzüyordu, ben anladım süzdüğünü utanıyordum bişeyde diyemiyordum. Neyse baya bir içki falan içtik sonra kalktık eve davat etiler eşimde tamam dedi gidelim dedi bana. Saat kaç oldu dedim bu saatten sonra gidilmez dedim. Olsun dedi eşim gideriz dedi, bişiy olmaz dedi ve kalktık evlerine gittik ve ben biraz sendeliyordum 4 bardak şarap içmiştim sonra evlerinde oturuyorduk eda kahve yaptı bize, bende onunla beraber mutfağa gittim ben dedim edaya ben çok içtim belli oluyormu dedim. Biraz dedi belli oluyor evet dedi, sonra oturma odasına geçtik eşimle ahmet şakalaşıyordular sonra eşim edanın yanına oturdu bi tuhaf davranmaya başladı.

Ben şaşırdım herhalde oda sarhoş oldu dedim, ben kızarmıştım edada bana bakıp gülüyordu. Ahmette bana bakıyodu sonra eşim dedi bana sende ahmetin yanına gitsene dedi ben ice kızardım suratım oldu kıp kırmızı hiç aklımın ucundan geçmeyen entresan şeyler oluyordu sonra ahmet yanıma geldi. Ben gelirim sen zahmet etme dedi bana ve oturdu yanıma zaten sendeliyordum ve eşime baktım bi ara elleri edanın g*ğüslerindeydi edada eşimin s*kini elleyip duruyordu, ben şok içerisindeydim aptallaşmış şaşkın bir şekilde eşimi seyrediyordum, bu arada ahmet çıkarmış s*kini elimi ona doğru g*türdü irkildim birden sonra bana dediki eşinle biz anlaştık seni bu akşam yemeğe davet ettik meğersen kaç gündür bunun planını yapıyolarmış. Eşim bana hiç bişey söylemedi bu konuda, ben duydum hepten kıpkırmısı oldum bana dedim biraz musade dedim ve banyoya gittim banyoda düşünmeye başladım ve ağladım baya bir eşim sesimi duydu ve yanıma geldi yasemin ne oldu dedi.

Bende sana yazıklar olsun dedim biliyorum dedi, söylemedim dedi ama bak dedi sadece bir seferlik olacak dedi ikimizde heyecan yaşayacağız dedi. Ben seni başkasıyla sevişirken çok merak ediyorum dedi, ben yanında olacağım dedi sonra benseni çok seviyorum dedi sakın böyle yapıyoruz diye sevmiyorum zannetme dedi ve ikna etmeye çalıştı öptü falan beni hadi aşkım dedi. Ben dedim senin yanında nasıl yaparım dedim adamla tamam dedi siz yatak odasına gidin dedi. Ben seni görmicem dedi bende eda ile birlikte olucam dedi. Tamam dedim artık bende çıktık banyodan beraber ahmete yatak odası nerde diye sordu, hemen banyonun karşısında dedi ve odaya girdik eşimle birlikte odada biraz daha konuştuk sonra eda geldi yanımıza yasemin dedi hiç merak etme artık dosttumuzsunuz bundan sonra herşey gizli kalacak merak etme dedi. Bende dedi eşinle ilk defa olacağım dedi, oda beni iknaya çalıştı. Baktım herkes benden farklı düşünüyor herkesin haberi var bende birazdaha düşüneyim dedim.

Beni yanlız bırakın az daha dedim kocam tamam dedi ve içeri geçtiler ahmette halen bira içiyordu. Oturmuş artık yatıcağım kişiyi süzmeye başlamıştım bende aradan kocam ile edaya bakıyordum öpüşüyorlardı ahmette onlara bakıp şeyini okşuyordu eda eşimin kucağına oturmuş öpüşüyolardı, sonra eda kalktı eşimin pantolonunu çıkardı ve s*kini ağzına aldı emiyordu ben çok utanıyordum gizlice seyrediyordum ama eşim çok zevk alıyodu belli oluyordu seslerinden ahmette halen seyrediyordu sonra birden kalktı ahmet bana doğru yöneldi. Bende hemen yatağa yattım yüzü koyu ağlıyordum, geldi ahmet yanıma oturdu yasemin dedi hadi bizde yapalımmı bişeyler dedi, bende git başımdan dedim ama arkamdan okşuyordu bile sonra omuzlarıma masaj yapmaya başladı. Elleriylede okşuyordu kalçalarımı ben hiç sesimi çıkarmıyordum ama içimde bişeylerin kıpırdamaya başladığını hissettim, sonra elbisemin altını sıyırdı ahmet p*pomu yalamaya başladı ıslaklığı hissedince içimdeki ataeş arttı ve donumu çıkardı.

Artık sesim hiç çıkmıyordu yüzükoyu yatıyordum halen ve bacaklarımı ayırdı hafifçe ağzını soktu bacaklarımın arasına ve a*ımı emmeye başladı. Ben çok fena olmuştum ve bir başka erkek olduğunu düşündükçede dahada heyecanlı oldu tabi artık sulanmaya başlamıştım arada bakıyodum çaktırmadan ice gömülmüş ahmet içine dilini sokup soku çıkarıyodu a*ıma bende artık kalçalarımı hafifçe kaldırmaya başladım daha iyi yalasın diye ama halen utangaçlık vardı. Sonra ahmet kalktı birden gitti eşimin yanına bende baktım neden gitti diye halbüki bende istemeye başlamıştım, ya dedi eşime senin karı hiç pas vermiyor dedi. Sonra eşim geldi yanıma ben gene yatağa koştum yattım geldi yanıma dedi bak yasemin sadece bir kere ol beğenmezsen bida asla olmicak dedi. Ben aslında olmasını istemeye başlamıştım ama söyleyemiyordum, sonra eşim dedi ilk istersen birlikte olalım dedi sonra onunla ol dedi. Bende tamam dedim ve soydu beni güzelce ve a*cımı yalamaya başladı sonra kalktı ve s*kini yalattı bana. Sonra dedi çorabınla gözlerini bağlayım dedi ben hemen anladım zaten tamam dedim ve bağladı.

Sonra ahmeti çağırdı gizlice ama ben görmedim sonra ahmet geldi ve yalamaya başladı a*ımı artık soyunmuştum, herşeyimi görüyodu ama ben onu göremiyodum sonra s*kini ağzıma verdi. O zaman anladım ahmet oldunu ama hiç belli etmedim çünkü kalındı, ağzıma zor giriyordu dolgun oldun anladım bu yüzden a*cığım iyice sulanmıştı. içeriden de sesleri duydukça dahada heyecanlandım tabi hadi dedim kocacım s*k dedim artık ve s*kini a*cıma dayadı ve 2-3 defa sürttü ve içeri soktu. Bende bir ıhhh diye ses çıktı ama ahmetin ki kalındı baya a*cımı dadaklarıyla birlikte içine girdi. irkildim sonra baya bir gidip geldi bende inleyip duruyordum biliyordum ahmetin beni s*ktiğini ve a*cığımdan çıkardı s*kini üstüme boşaldı. Ben daha tatmin olamamıştım ama boşalı verdi birden ve tam tatmin olmadan kalktı üzerimden, eşimde boşalmış rahatlamıştı ve olece sonra kalktık toparlandık ama aklım ahmette kalmıştı.

S*kini göremeden toparlandık eve gittik bunu kimseye söleyemiyordum. Bu site sayesinde içimde kalmadı ve itiraf ettim şimdi ben istiyorum ahmeti görmek ama genede söleyemiyorum eşime. Bakalım artık birdaki ne zamana olur o zaman sölerim baya uzun yazdım bunu okuyanların yorumlarını çok merak ediyorum..

Mükemmel Üye 1 Mart 2019 - Paylaşıldı Aldatma İtirafları,   Kadın İtirafları.
Yorum Ekle
  • 0 Cevap(lar)

    Cevabınız

    Bu cevabı göndererek, kullanım koşulları ve gizlilik kurallarını kabul etmiş olursunuz Gizlilik Kuralları ve Kullanım Koşulları