Bu da Benden Olsun!

Bir seminerde tanıştım onunla. 1 hafta aynı otelde kaldık sadece bakışlarımız buluştu ara sıra. Otelden ayrılacağımız gece bu gece sabaha kadar uyumamayı teklif etti grup arkadaşlarımız gecenin ilerleyen saatlerinde birer birer uykuya yenik düşüp odalarına çekildiler.

Biz kaldık başbaşa biraz sahilde yürüdük hiç konuşmadan. biraz lobide oturduk saat epeyce ilerlemişti ve bana beni çok beyendiğini beni daha yakından tanımak istediğini söyledi, arayıp arayamayacağını sordu. Telefonlarımızı zaten öncesinde almıştık. Aramasında bir sakınca görmediğimi evli olduğumuzu çocuklarımızın olduğunu farklı bir ilişki içine giremeyeceğimizi fakat arkadaşım olduğunu söyledim. O da itiraz etmedi öyle zaten dedi.sabah hiç uyumadan yola çıktık evlerimize döndük. Beni her sabah aramaya başladı güne sesinle günaydın demeyi seviyorum günüm iyi geçiyor diyordu. Açıkçası gururum okşanıyor beyenilmekten hoşlanıyorum. çok yakışıklı biri değil fakat konuşmaları duruşu bakışı ben aşık olmuştum ve bu durum beni çok korkutuyordu. itiraf etmeliyimki hayatımın en mutlu günlerini yaşıyordum. Kısa bir süre sonra beni ziyarete geldi.

Mesai saati içinde önce kahvaltı ettik sonra yemek yedik daha sonra da biryerlerde oturup çay kahve içtik. Tek temasımız arabada bir yerden biryere giderken elimi tuttu. İzin vermek istemedim ama bana bu kadarda bir kötülük olmadığını yanımda huzur bulduğunu söyledi. Bir süre daha yoğun bir şekilde telefonla ve internetten görüştük.Sonra aramaları azaldı ilgisi alakası azaldı.Artık kendimi çok mutsuz hissediyordum.Onu düşünmediğim bir saniyem olmuyordu. Arada bir iki yine görüştük bir defasında ben onun olduğu şehre gittim yine yemek yedik oturduk çay kahve sohpet ayrıldık.Ayrılırken beni yanaklarımdan öptü. Onun ilgisinin azlaması beni aramamasına dayanamıyordum. Israrla onu görmek istediğimi söylediğim bir gün gelirim ama bir şartla dedi geceyi birlikte geçireceğiz izin al dedi. Ben de tamam dedim. Çocuklarım memleketteydi. Bu sebeple geceyi dışarıda geçirmem zor olmayacaktı. Akşama doğru geldi, birlikte akşam yemeği yedik. Sonra saatte ilerledi çok yorgun olduğunu, artık kalacağımız yere gitmemizi ve nerde kalacağımızı sordu. Bende bilmiyorum dedim uyumayız sabaha kadar seminerdeki son gecemiz gibi sabaha kadar gezinir sohpet ederiz dedim.

Çok yorgun olduğunu yineledi.

Ben bilmiyorum, o zaman bir otele gidelim dedim. Küçük otantik bir sahil otele gittik.otelin parasını ödediği zaman kendimi çok kötü hissettim ama karşı koyamadım.Birlikte odamıza geçtik. O hemen duşa girdi yol yorgunluğunu atması gerektiği söyledi hatta bana takıldı ben senin gibi evden gelmiyorum duş alıp rahatlama* gerek dedi.Duştan sonra şort ve atletle kaldı. Bende öylece yatağın kenarında ürkek bir şekilde oturuyordum. bana sarılmak istediğini söyledi, elimden tutup beni ayağa kaldırdı ve bana sarıldı içine çeke çeke kokladı. Sonra eşini aradı nasıl olduklarını çocuklarını bir sorun olup olmadığını sordu. Ben de eşimi aradım arkadaşımda biliyordu beni o da dışarıdaydı eve geçip geçmediğini sordum. Birazdan geçeceğini söyledi istiyorsan geleyim dedim saatte 24.00 olmuştu.Kal artık bu saatten sonra gelmene gerek yok ordan arkadaşınla beraber işe geçersiniz dedi. Artık aynı odada yalnız başbaşaydık. Üzerine rahat birşeyler giymemi istedi ama benim yanımda birşey yoktu ben böyle iyiyim dedim. Önce yanıma oturdu saçlarımı okşadı kalbim duracak sandım.

Nolur yapma sana karşı koyacak gücüm yok dedim. Benim de yok dedi ve artık ne olcaksa olsun istiyorum dedi. dudaklarımdan öptü. İlk defa öpüşüyormuş gibi heyecanlı ve toy hissediyordum kendimi. Çılgınlar gibi öpüşüyorduk ikimizde soluk soluğa kalmıştık. Ben küçük küçük iniltiler çıkarıyordum fakat bu durumdan bir o kadar da utanıyordum. Arada durup lütfen dur yapma bu kadar yeter daha ileri gitmeyelim diyordum ama o beni dinlemiyordu. Seni istiyorum çok direndik artık direnmek istemiyorum diye kulağıma fısıldıyordu. Artık iş çığırından çıkmıştı çılgınlar gibi sevişiyor birbirimize dokunuyorduk. Üzerimizde yalnızca iç çamaşırlarımız kalmıştı. İki toy liseli sevgililer gibi çamaşırlarıyla sürtünerek gidip geliyordu ama bu kadarı bile kendimden geçmeme yetmişti.

Tam o esnada içime boşalıp boşalamayacağını sordu ben cevap veremedim ve çamaşırımı çıkarıp içime girdi girmesiyle boşalması bir oldu. Öylece kaldık konuşamadık ve öylece uyuduk sabah çok erken kalktık hiç konuşmadan beni işe bıraktı evine yaşadığı yere döndü. Çok ateşli olmayabilir fakat gerçek bir hikayedir.

Mükemmel Üye 12 Mart 2019 - Paylaşıldı Aldatma İtirafları,   Kadın İtirafları.
Yorum Ekle
  • 0 Cevap(lar)

Cevabınız

Bu cevabı göndererek, kullanım koşulları ve gizlilik kurallarını kabul etmiş olursunuz Gizlilik Kuralları ve Kullanım Koşulları